-

Thesis title: Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Author: Líbenek, Petr
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pincová, Eva
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Keywords: trh; počítač; vnímání; značka; spotřebitel; laptop; notebook

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 5. 2008
Date of submission: 28. 5. 2008
Date of defense: 3. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9589/podrobnosti

Files for download

    Last update: