Marketing strategy of Managed WiFi on B2B market

Thesis title: Marketingová strategie uvedení produktu Managed wifi v segmentu B2B
Author: Bönischová, Sandra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Křešťák, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce zkoumá marketingovou strategii, která byla použita při uvedení produktu Managed WiFi od O2 Czech Republic a.s. na trh firemních zákazníků. Na základě průzkumu byly zjišťovány kritické body této marketingové strategie. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučeními na její vylepšení.
Keywords: managed WiFi; telekomunikace; marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of Managed WiFi on B2B market
Author: Bönischová, Sandra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Křešťák, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis explores the marketing strategy that was used when launching Managed WiFi from O2 Czech Republic a.s. on B2B market. Based on the survey, the critical points of this marketing strategy were identified. The main benefits of the thesis are suggestions and recommendations for its improvement.
Keywords: managed WiFi; marketing strategy; telecommunications

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 9. 2016
Date of submission: 5. 5. 2017
Date of defense: 12. 9. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/58478/podrobnosti

Files for download

    Last update: