Marketing Communication of European championship in women´s basketball 2017

Thesis title: Marketingová komunikace Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017
Author: Horáková, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Olšanová, Květa
Opponents: Lhotáková, Markéta
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace sportovní události, konkrétně Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). Cílem práce je identifikovat příležitosti pro zlepšení marketingové komunikace mezi organizátory a fanoušky a připravit návrhy pro zlepšení komunikační strategie sportovních událostí v budoucnu.
Keywords: marketingová komunikace; basketbal; sportovní marketing
Thesis title: Marketing Communication of European championship in women´s basketball 2017
Author: Horáková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Olšanová, Květa
Opponents: Lhotáková, Markéta
Thesis language: Česky
Abstract:
The subject of this thesis is an analysis of marketing communication of sport event – European championship in women´s basketball 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). The main objective of this thesis is to identify opportunities for improving communication between the organisers and fans and to propose suggestions for improving communication strategy of sports events.
Keywords: marketingová komunikace; basketball; sports marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 2. 2017
Date of submission: 7. 12. 2017
Date of defense: 23. 1. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/60869/podrobnosti

Files for download

    Last update: