Analysis and suggestion of marketing communication of online store Kristyne Fashion

Thesis title: Analýza a návrh marketingové komunikace internetového obchodu Kristyne Fashion
Author: Lauterbachová, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Zamazalová, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem online marketingové komunikace internetového obchodu Kristyne Fashion, který je zaměřený na prodej dámské módy převážně pro mladou klientelu českého trhu. Teoretická část definuje základní pojmy související s praktickou částí této práce. V praktické části je provedena důkladná analýza značky současné marketingové komunikace na sociálních sítích a její zhodnocení. Následně jsou rozebrány poznatky z provedeného dotazníkového šetření. Cílem této bakalářské práce je stanovení doporučení na zlepšení stávající komunikace a návrh marketingové komunikace, jejímž cílem je zvýšení povědomí o značce. Doporučení a návrhy se týkají online komunikace a jsou zformulovány v závěru praktické části.
Keywords: komunikační mix; online komunikace ; internetový obchod; marketingová komunikace
Thesis title: Analysis and suggestion of marketing communication of online store Kristyne Fashion
Author: Lauterbachová, Kristýna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Zamazalová, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
The principal goal of this bachelor thesis is an analysis and suggestion of online marketing communication for online store Kristyne Fashion focus on selling woman's clothes mainly for young ladies based on czech market. Theoretical part defines basic concepts related to the practical part of this thesis. The practical part implements thorough analysis and evalution of fashion brand of current marketing communication on social media. The following part dedicates analysis of questionnaire survey. The main aim of this bachelor thesis is to introduce principal recommendation for improvement of present communication and suggestion marketing communication of which goal is to increase brand awareness. Recommendation and new proposal regarding online communication and they are formulated in the end of the practical part.
Keywords: promotional mix; online communication; online store; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 5. 2017
Date of submission: 8. 12. 2017
Date of defense: 10. 1. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/62221/podrobnosti

Files for download

    Last update: