Palladium - shopping without limits

Thesis title: Palladium - Nakupování bez hranic
Author: Antušová, Hana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Jůn, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
V práci shrnuji vývojové tendence nákupních center v USA a v Evropě, zaměřuji se na vývoj v ČR. Snažím se zmapovat nákupní centra ve středu Prahy, jako potencionální konkurenty Palladia. Zaměřuji se na motivy vzniku, přednosti a řízení nákupních center. Dále se zabývám přímo Palladiem, jeho historií, polohou, architektonickým ztvárněním, designem, řešením jednotlivých pater a společností, která byla jeho investorem. V poslední části analyzuji zahajovací reklamní kampaň a další marketingové aktivity týmu Palladia.
Keywords: -
Thesis title: Palladium - shopping without limits
Author: Antušová, Hana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Jůn, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: Palladium - shopping without limits
Author: Antušová, Hana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Jůn, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 6. 2008
Date of submission: 2. 6. 2008
Date of defense: 18. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9671/podrobnosti

Files for download

    Last update: