-

Thesis title: Reklamní kampaně společnosti "Mountfield" ve vybraných letech
Author: Kněžínková, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Dušková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na výzkum vnímání reklamy společnosti Mountfield mezi lidmi ve třech věkových skupinách (18-30 let; 31?55 let; 56 a více let). Výzkum probíhal mezi lidmi těchto třech věkových kategorií pomocí dotazování písemnou a elektronickou formou. Důležitým záměrem práce je zhodnotit vývoj a vypozorovat možnou změnu reklamní strategie společnosti ve třech vybraných letech. Pro tento účel byly vybrány roky 1997; 2002 a 2007.
Keywords: reklama na internetu; přímý marketing; masová média; reklamní kampaň; reklama

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 6. 2008
Date of submission: 2. 6. 2008
Date of defense: 16. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9687/podrobnosti

Files for download

    Last update: