Product Evaluation by Marketing, Innovative and Universal Conception of Customer Value

Thesis title: Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Author: Zdeňková, Milena
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Keywords: hodnota; univerzalita; marketing; hodnocení; zákazník; produkty; inovace
Thesis title: Product Evaluation by Marketing, Innovative and Universal Conception of Customer Value
Author: Zdeňková, Milena
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Product Evaluation by Marketing, Innovative and Universal Conception of Customer Value
Author: Zdeňková, Milena
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 6. 2008
Date of submission: 4. 6. 2008
Date of defense: 11. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9728/podrobnosti

Files for download

    Last update: