Brand management of the brand Dermacol on the Czech market

Thesis title: Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Author: Derflová, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Asmalovskij, Alexandr
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na výzkum znalosti značky Dermacol na českém trhu.Cílem mé práce je shrnout hlavní poznatky z brand managementu a aplikovat je při zpracování návrhu řízení kosmetické značky Dermacol. K tomu využiji metody případové studie. Vstupní data byla získána primárně na základě dotazníkového šetření.
Keywords: Znalost značky; Marketingový výzkum; Brand management
Thesis title: Brand management of the brand Dermacol on the Czech market
Author: Derflová, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Asmalovskij, Alexandr
Thesis language: Česky
Abstract:
The focus of the bachelor thesis is to find out brand knowledge of the brand Dermacol through marketing research on the Czech market.The objective is to summarize the main findings from brand management and to apply them for designing the management of the cosmetic brand Dermacol.The enter data for this thesis were primary acquired from questionnaire investigation.
Keywords: Consumer behaviour; Brand management; Marketing research

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2017
Date of submission: 24. 4. 2018
Date of defense: 20. 6. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/62141/podrobnosti

Files for download

    Last update: