Designing a marketing strategy for the company when entering forgein markets

Thesis title: Návrh marketingové strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trhy
Author: Šmucr, Jakub
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sadílek, Tomáš
Opponents: Hradský, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo rozhodnout, zda je vhodné vyvážet zboží na německý trh. Proto byl tamější trh důkladně prozkoumán a bylo navrženo zlepšení několika marketingových strategií společnosti.
Keywords: Německo; PEST; Porterova analýza; marketing; export
Thesis title: Designing a marketing strategy for the company when entering forgein markets
Author: Šmucr, Jakub
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sadílek, Tomáš
Opponents: Hradský, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to decide whether it is appropriate to export goods to the German market. Therefore, the market has been thoroughly researched and improvements have been suggested to several marketing strategies
Keywords: Porter´s alanysis; marketing; Pest; Germany; export

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 9. 2017
Date of submission: 26. 4. 2018
Date of defense: 29. 5. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/63228/podrobnosti

Files for download

    Last update: