Marketing plan for a chosen hotel restaurant

Thesis title: Marketingový plán pro vybranou hotelovou restauraci
Author: Nováková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kvítková, Zuzana
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu pro vybranou hotelovou restauraci. Zvolená marketingová komunikace probíhá pouze na internetu, kde je snazší najít vytipovaného cílového zákazníka.
Keywords: online marketing; propagace na sociálních sítích; marketingový plán
Thesis title: Marketing plan for a chosen hotel restaurant
Author: Nováková, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Kvítková, Zuzana
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to write up a marketing plan for a chosen hotel restaurant. The marketing communication was selected to be only online, because it allows to find the target customer more easily.
Keywords: online marketing; social net's promotion; marketing plan

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 9. 2017
Date of submission: 27. 4. 2018
Date of defense: 28. 5. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/62985/podrobnosti

Files for download

    Last update: