Marketing strategy of the company Krby & kamna FORTELL s.r.o

Thesis title: Marketingová strategie firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o
Author: Fortelková, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Vladimíra
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o. Cílem je zanalyzovat současnou marketingovou strategii a následně uvést doporučení na její vylepšení se zaměřením na marketingovou komunikaci. Práce se skládá ze dvou částí, konkrétně z části teoretické a z části praktické. Teoretická část se věnuje definicím termínů z oblasti marketingu. V praktické části je představena firma a následně provedena její analýza. Praktická část zahrnuje také výzkum pomocí dotazníkového šetření mezi zákazníky a potencionálními zákazníky. Následně jsou uvedena vhodná doporučení do budoucna.
Keywords: Marketing; Marketingový mix; Marketingová komunikace; Marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of the company Krby & kamna FORTELL s.r.o
Author: Fortelková, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Vladimíra
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company called Krby & kamna FORTELL s.r.o. It attempts to analyse the current marketing strategy and suggests its improvements. The recommendations are focused on marketing communication. This thesis consists of two parts. The first part is theoretical and the second part is practical. The theoretical part of the thesis defines the key marketing terms. The practical part contains the introduction of the company and the analysis of its marketing strategy. The analysis was carried out through a questionnaire research among the current as well as potential customers of the company. As a result, applicable recommendations were proposed for the future development of the marketing strategy.
Keywords: Marketing strategy; Marketing communication; Marketing; Marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 9. 2017
Date of submission: 26. 4. 2018
Date of defense: 30. 5. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/62941/podrobnosti

Files for download

    Last update: