Comparison of marketing strategy in particular travel agencies

Thesis title: Komparace marketingové strategie vybraných cestovních kanceláří
Author: Kolesniková, Radka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Lechnýřová, Zuzana
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je porovnat marketingovou strategii vybraných cestovních kanceláří. Komparace je založena především na metodě pozorování a provedení mystery shoppingu. Jsou analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu. Zjištěná "image" těchto cestovních kanceláří je ověřena dotazníkovým šetřením mezi potenciálními zákazníky. Závěrem je odhadnuta segmentace zákazníků, kterou cestovní kanceláře uplatňují a jsou stanoveny návrhy do budoucna.
Keywords: -
Thesis title: Comparison of marketing strategy in particular travel agencies
Author: Kolesniková, Radka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Lechnýřová, Zuzana
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: Comparison of marketing strategy in particular travel agencies
Author: Kolesniková, Radka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Lechnýřová, Zuzana
Opponents: Petrů, Zdenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 6. 2008
Date of submission: 6. 6. 2008
Date of defense: 30. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9796/podrobnosti

Files for download

    Last update: