CSR in fashion chains (H&M example)

Thesis title: CSR v módnych reťazcoch (na príklade H&M)
Author: Demčáková, Vanda
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto diplomová práca s názvom CSR v módnych reťazcoch (na príklade H&M) približuje koncept spoločenskej zodpovednosti firiem, popisuje jednotlivé CSR teórie, uvádza argumenty pre a proti prijatiu spoločenskej zodpovednosti a približuje módny priemysel, aj v súvislosti so spoločenskou zodpovednosťou.V praktickej časti sú znalosti získané z teoretickej časti aplikované na konkrétnom módnom reťazci. Dôraz je kladený na dotazníkový prieskum, ktorý slúži k zhodnoteniu a vypracovaniu návrhov na vylepšenie CSR stratégie spoločnosti H&M. Odpovede dotazníka sú následne podrobené analýze a z jej výsledkov sú spoločnosti navrhnuté odporučenia k zlepšeniu CSR stratégie, a to zo strany zákazníkov ako aj zamestnancov.
Keywords: Spoločenská zodpovednosť firiem; Módne reťazce; CSR; H&M
Thesis title: CSR v módních řetězcích (na příkladu H&M)
Author: Demčáková, Vanda
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem CSR v módních řetězcích(na příkladu H&M) přibližuje koncept společenské odpovědnosti firem, popisuje jednotlivé CSR teorie, uvádí argumenty pro a proti přijetí společenské odpovědnosti a přibližuje módní průmysl i v souvislosti se společenskou odpovědností.V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétním módním řetězci. Důraz je kladen na dotazníkový průzkum, který slouží ke zhodnocení a vypracování návrhů na vylepšení CSR strategie společnosti H&M. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobeny analýze a z jejích výsledků jsou společnosti navrženy doporučení ke zlepšení, a to ze strany zákazníků i zaměstnanců.
Keywords: CSR; společenská odpovědnost firem; módní řetězce; H&M
Thesis title: CSR in fashion chains (H&M example)
Author: Demčáková, Vanda
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This masters thesis CSR in fashion chains (H&M) defines the concept of corporate social responsibility, describes individual CSR theories, presents arguments for and against social responsibility and approaches the fashion industry, also in relation with social responsibility.In the practical part, the knowledge from theoretical part is applied on the specific fashion chain. To carry out this practical part, a questionnaire survey about H&M's CSR strategy was used. Results of the questionnaire are analyzed and based on them, some recommendations for possible changes are made, both by customers and employees.
Keywords: Fashion Chains; Corporate Social Responsibility; CSR; H&M

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 6. 2017
Date of submission: 27. 4. 2018
Date of defense: 30. 5. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/62419/podrobnosti

Files for download

    Last update: