Brand Management

Thesis title: Brand Management
Author: Fíla, Petr
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Harantová, Monika
Opponents: Hesková, Marie
Thesis language: English
Abstract:
The bachelor thesis on Brand Management topic is focused on solving given problems in specific conditions of economic practice and on the basis of the theoretical and methodological knowledge, obtained by studying professional literature from the area and their subsequent application into the Czech company EYELEVEL, s.r.o.
Keywords: brand features; brand management; valuation methods of trademarks; brand; trademark; brand value
Thesis title: Brand management
Author: Fíla, Petr
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Harantová, Monika
Opponents: Hesková, Marie
Thesis language: English
Abstract:
Bakalářská práce na téma Brand management je zaměřena na řešení dané problematiky v konkrétních podmínkách hospodářské praxe a to na základě teoreticko- metodolo-gických poznatků, získaných studiem odborné literatury z dané oblasti a jejich následné aplikace do české firmy EYELEVEL, s.r.o.
Keywords: značka; ochranná známka; hodnota značky; funkce značky; řízení značky; metody oceňování ochranných známek

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 8. 2013
Date of submission: 27. 4. 2018
Date of defense: 7. 9. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43667/podrobnosti

Files for download

    Last update: