Tématem dané bakalářské práce je diferenciace na trhu luxusního zboží. Jejím cílem je zjistit, jestli tento fenomén může efektivně existovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřená na vymezení pojmu „luxus“ a na popis charakteristik jednotlivých složek marketingového mixu luxusních značek. Metodologická část popisuje metody použité pro zpracování dané práce. Analytická část obsahuje podrobný popis jednotlivých složek marketingového mixu společností Louis Vuitton a Gucci a jejich porovnání.... show full abstractTématem dané bakalářské práce je diferenciace na trhu luxusního zboží. Jejím cílem je zjistit, jestli tento fenomén může efektivně existovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřená na vymezení pojmu „luxus“ a na popis charakteristik jednotlivých složek marketingového mixu luxusních značek. Metodologická část popisuje metody použité pro zpracování dané práce. Analytická část obsahuje podrobný popis jednotlivých složek marketingového mixu společností Louis Vuitton a Gucci a jejich porovnání. Součásti analytické části jsou rozhovory se stávajícími zákazníky luxusních značek různých věků a pohlaví pro zjištění existence diferenciace požadavků na luxusní produkt a preferencí na straně zákazníků. |