-

Thesis title: Vliv kulturních faktorů na marketingovou komunikaci
Author: Výtisková, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Dušková, Dagmar
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce bylo analyzovat společné a rozdílné prvky dvou kultur a zjistit, do jaké míry lze shody, případně rozdíly využít v marketingové komunikaci italsko české společnosti. Došlo v ní k aplikaci Tompenaarseho a Hofstedeho poznatků kulturních dimenzí z oblasti marketingové komunikace a pomocí nich srovnána česká a italská kultura. Byly využity informace získané z marketingového oddělení UniCredit banky a zkoumáno, do jaké míry se musí marketingová komunikace nové banky podřizovat politice a strategii UniCredit Group, zda italské vedení marketingu zasahuje do tvorby reklamních kampaní v česku a jestli se objevují v marketingové komunikaci české banky prvky typické pro italskou kulturu.
Keywords: UniCredit banka; kulturní dimenze; marketingová komunikace; Itálie; kultura

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 6. 2007
Date of submission: 7. 6. 2008
Date of defense: 16. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9823/podrobnosti

Files for download

    Last update: