-

Thesis title: Ženy a muži v reklamě
Author: Višňáková, Pavlína
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Obsahem diplomové práce je výzkum, jak jsou v současné době prezentovány role mužů a žen v reklamě a jak se jejich zobrazení změnilo za posledních deset let. K výzkumu byla použita metoda kvantitativní obsahové analýzy. Pomocí této metody byly analyzovány inzeráty v časopise Týden, publikované v letech 2005 a 1995. Další užitou metodou je diskusní skupina. Byly realizovány dvě diskusní skupiny, jedna se ženami, druhá s muži.
Keywords: diskusní skupina; obsahová analýza; gender; ženy a muži

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 8. 2006
Date of submission: 31. 8. 2006
Date of defense: 12. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3735/podrobnosti

Files for download

    Last update: