Communication strategy of the company IMOPRA Ltd

Thesis title: Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o
Author: Moštěk, Stanislav
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Hýbl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením jednotlivých druhů komunikace firmy, jejíž zaměření je výroba součástek pro automobilový průmysl. Práce analyzuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu používané firmou. Dále se zabývá specifickou komunikací, která vyplývá pro firmu certifikovanou dle mezinárodní technické specifikace ISO/TS 16949:2002. Závěr práce obsahuje doporučení pro dílčí zlepšení současného stavu komunikace ve firmě.
Keywords: marketing; CNC obrábění; automobilový průmysl; komunikační strategie; IMOPRA
Thesis title: Communication strategy of the company IMOPRA Ltd
Author: Moštěk, Stanislav
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Hýbl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Communication strategy of the company IMOPRA Ltd
Author: Moštěk, Stanislav
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Hýbl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 6. 2008
Date of submission: 10. 6. 2008
Date of defense: 30. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9882/podrobnosti

Files for download

    Last update: