The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez

Thesis title: The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez
Author: Nebogin, Ivan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Machek, Martin
Opponents: Akhmerov, Timur
Thesis language: English
Abstract:
The aim of the thesis is to develop a strategy for positioning "Enterodez" (in the form of powder) on the Russian market, developing specific recommendations in order to enhance the management of product promotion. The practical relevance of the work lies in the fact that basing on the results of the market analysis new product promotion strategy will be formed and submitted to the company.
Keywords: Pharmaceutical market; Strategy; Enterodez
Thesis title: The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez
Author: Nebogin, Ivan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Machek, Martin
Opponents: Akhmerov, Timur
Thesis language: English
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vyvinout strategii tržního umístění pro "Enterodez" (ve formě prášku) na ruském trhu, vypracovat konkrétní doporučení ke zlepšení řízení propagace produktu. Praktický význam práce spočívá v tom, že na základě výsledků analýzy trhu bude vytvořena nová strategie propagace produktů, která následně bude předložena společnosti.
Keywords: Pharmaceutical market,; Enterodez; Strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Corporate Finance and Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 12. 2017
Date of submission: 14. 5. 2018
Date of defense: 19. 6. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/64134/podrobnosti

Files for download

    Last update: