Setting up online communication for project TadyJeMoje by Českomoravská stavební spořitelna

Thesis title: Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS
Author: Salehová, Sarah
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Horný, Stanislav
Opponents: Krsek, Libor
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se věnuje využívání sociálních médií jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními médii, roli agentury a klienta v tvůrčím procesu a jejich vztahy. Práce se zaměřuje především na obsahové agentury, protože právě tvorba obsahu, strategie a budování značky je stěžejním tématem v teoretické části. V praktické části je sledován konkrétní projekt, blog o bydlení TadyJeMoje.cz, za kterým stojí Českomoravská stavební spořitelna a obsahová agentura Boomerang Communication. Na tomto projektu je sledována tvorba strategie komunikace a její naplnění v čase. Práce si klade za cíl poskytnout relevantní hodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.
Keywords: reklamní agentura ; content marketing; sociální média; Českomoravská stavební spořitelna; Boomerang Communication
Thesis title: Setting up online communication for project TadyJeMoje by Českomoravská stavební spořitelna
Author: Salehová, Sarah
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Horný, Stanislav
Opponents: Krsek, Libor
Thesis language: Česky
Abstract:
The theme of diploma's thesis is the use of social media as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social media, the role of an agency a client in creating proces and their relations. The thesis is focused on the content agencies, because the creating of content, strategy and branding are the principal themes of the theoretic part. The second part describes the specific example – blog TadyJeMoje.cz by Českomoravská stavební spořitelna and content agency Boomerang Communication. The creation of strategy and communication and the fulfilment over time is monitored on this project. The thesis aims to provide relevant assessment of communication with recommendations for further communication.
Keywords: advertising agency; content marketing; social media; Českomoravská stavební spořitelna; Boomerang Communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Arts Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Multimedia

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 1. 2018
Date of submission: 20. 5. 2018
Date of defense: 15. 6. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/64420/podrobnosti

Files for download

    Last update: