Quality of service in the banks

Thesis title: Kvalita služeb v bankách
Author: Chourová, Stanislava
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotí systém kreditních karet a především správy pohledávek v jedné nejmenované bance. Jedná se o systém kvality služeb především při získávání kreditní karty a dalšího užívání.A to bezprostředně souvisí s kvalitou Správy pohledávek, která je nejen službou pro klienty, ale i pro banku. Hodnoceno je poskytování informací, které ovlivňují rozhodování o kartě a mohou zbůsobit nedostatky při hrazení splátek. Pokud nejsou splátky hrazeny, přichází na řadu správa pohledávek, která řeší důvody nehrazení, informuje klienty o jejich povinnost a především jim objasňuje špatně pochopené informace.
Keywords: pohledávky; služby; kreditní karta
Thesis title: Quality of service in the banks
Author: Chourová, Stanislava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Quality of service in the banks
Author: Chourová, Stanislava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 6. 2008
Date of submission: 12. 6. 2008
Date of defense: 25. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9953/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: