Cílem této diplomové práce je analyzovat trh přípravků pro ústní a zubní hygienu z hlediska jednotlivých vlastníků značek, mediálních skupin i cen za jednotlivé reklamy v průběhu let 2012-2016. Tato práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje literární rešerši a popis reklamy či mediálního plánování. Zároveň je uvedena legislativa, kterou se musí reklama na českém trhu řídit. V rámci teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé mediatypy, a to především televize... show full abstractCílem této diplomové práce je analyzovat trh přípravků pro ústní a zubní hygienu z hlediska jednotlivých vlastníků značek, mediálních skupin i cen za jednotlivé reklamy v průběhu let 2012-2016. Tato práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje literární rešerši a popis reklamy či mediálního plánování. Zároveň je uvedena legislativa, kterou se musí reklama na českém trhu řídit. V rámci teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé mediatypy, a to především televize, tisk a rozhlas. Druhá část se věnuje analýze reklamy v oblasti přípravků pro ústní a zubní hygienu v České republice v průběhu období 2012-2016. V praktické části je uvedena i metodika práce, která zahrnuje používané metody, data a omezení práce. Data pro data-miningovou analýza jsou poskytnuta společností Nielsen-Admosphere, a.s. |