-

Thesis title: Marketingová strategie firmy Pietro Filipi při vstupu na zahraniční trhy
Author: Uhrová, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Korauš, Antonín
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodné marketingové strategie pietro filipi při vstupu na rumunský trh. Součástí práce je analýza rumunského trhu a z ní vycházející doporučení ohledně marketingové strategie. Zvláštní důraz je kladen na výběr vhodné lokality pro umístění nové prodejní jednotky společnosti v Bukurešti.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 6. 2008
Date of submission: 15. 6. 2008
Date of defense: 30. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9991/podrobnosti

Files for download

    Last update: