Analysis of marketing strategy at Premium Fashion Brands CS s.r.o

Thesis title: Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Author: Jelínková, Monika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bob, Patrik
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V mojej záverečnej bakalárskej práci, ktorá ma názov Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands som sa rozhodla venovať samotnému pojmu marketingová stratégia, objasnenie funkcie a významu marketingovej stratégie a jeho charakteristiky. Sekundárnym cieľom mojej bakalárskej práce je analýza teoretických princípov teórie marketingu a analýza marketingovej stratégie skúmaného subjektu. Výsledkom tohto porovnania bude definícia marketingovej stratégie Premium Fashion Brands. Primárnym cieľom mojej bakalárskej práce je vyhodnotenie marketingovej stratégie Premium Fashion Brands na základe výsledkov spokojnosti zákazníka prostredníctvom spracovaných dotazníkov. Ďalším faktorom hodnotenia tejto stratégie budú moje pracovné skúsenosti v troch predajniach Premium Fashion Brands v obchodných centrách Paladium, Nový Smíchov a Chodov. Nakoľko marketingová komunikácia so zákazníkmi bola presne stanovená každému pracovníkovi predaja (a bola striktne kontrolovaná), túto v rámci práce vyhodnotím a navrhnem zmeny, ktoré podľa môjho názoru môžu viesť k zvýšeniu predaja. Vzhľadom k tomu, že skúmaný subjekt Premium Fashion Brands skončil na konci roka 2018 v insolvencii po 3 rokoch jeho fungovania, v závere práce sa pokúsim o definíciu príčiny obchodného neúspechu tejto spoločnosti.
Keywords: marketingová stratégia; Premium Fashion Brands CS s.r.o.; marketing
Thesis title: Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Author: Jelínková, Monika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bob, Patrik
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V mé závěrečné bakalářské práci, která mě název Analýza marketingové strategie ve společnosti Premium Fashion Brands jsem se rozhodla věnovat samotnému pojmu marketingová strategie, objasnění funkce a významu marketingové strategie a jeho charakteristiky. Sekundárním cílem mé práce je analýza teoretických principů teorie marketingu a analýza marketingové strategie zkoumaného subjektu. Výsledkem tohoto srovnání bude definice marketingové strategie Premium Fashion Brands. Primárním cílem mé práce je vyhodnocení marketingové strategie Premium Fashion Brands na základě výsledků spokojenosti zákazníka prostřednictvím zpracovaných dotazníků. Dalším faktorem hodnocení této strategie budou moje pracovní zkušenosti ve třech prodejnách Premium Fashion Brands v obchodních centrech Paladium, Nový Smíchov a Chodov. Nakolik marketingová komunikace se zákazníky byla přesně stanovena každému pracovníkovi prodeje (a byla striktně kontrolovaná), tuto v rámci práce vyhodnotí a navrhnu změny, které podle mého názoru mohou vést ke zvýšení prodeje. Vzhledem k tomu, že zkoumaný subjekt Premium Fashion Brands skončil na konci roku 2018 v insolvenci po 3 letech jeho fungování, v závěru práce se pokusím o definici příčiny obchodního neúspěchu této společnosti.
Keywords: marketingová stratégia; marketing; Premium Fashion Brands CS s.r.o.
Thesis title: Analysis of marketing strategy at Premium Fashion Brands CS s.r.o
Author: Jelínková, Monika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bob, Patrik
Thesis language: Slovensky
Abstract:
In my final bachelor thesis entitled Analysis of Marketing Strategy at Premium Fashion Brands, I decided to devote myself to the notion of marketing strategy, clarification of the function and importance of marketing strategy and its characteristics. The secondary goal of my bachelor thesis is to analyze the theoretical principles of marketing theory and analyze the marketing strategy of the subject. The result of this comparison will be the definition of Premium Fashion Brands marketing strategy. The primary goal of my bachelor thesis is to evaluate the Premium Fashion Brands marketing strategy based on customer satisfaction results through processed questionnaires. Another factor in the assessment of this strategy will be my work experience in the three Premium Fashion Brands shops in the Paladium, Nový Smíchov and Chodov shopping centers. Since marketing communication with customers has been precisely determined by each sales employee (and has been strictly controlled), I will evaluate this in the work and propose changes that, in my opinion, may lead to increased sales. Given that Premium Fashion Brands, the subject under review, ended in insolvency at the end of 2018 after 3 years of operation, I will try to define the cause of the company's business failure
Keywords: marketing; Premium Fashion Brands CS s.r.o.; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 3. 2018
Date of submission: 17. 4. 2019
Date of defense: 4. 6. 2019
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/65645/podrobnosti

Files for download

    Last update: