Satisfaction of members of the Regional Office of the Chamber of Commerce in Jindřichův Hradec with its activity

Thesis title: Spokojenost členů Oblastní kanceláře Hospodářské komory v Jindřichové Hradci s její činností
Author: Hejduková, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Závodný Pospíšil, Jan
Opponents: Fiala, Roman
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá tématem Hospodářské komory České republiky a spokojenosti členů oblastní kanceláře Jihočeské hospodářské komory s její činností. Hospodářská komora České republiky je významným činitelem v oblasti podnikání. Zastává funkci prostředníka a vyjednávacího orgánu mezi podnikateli a státními orgány i dalšími firmami. Cílem této práce je zjistit, jak jsou členové s činností (poradenství, nabídka seminářů, úroveň komunikace, výše členských příspěvků, …) Oblastní kanceláře Hospodářské komory v Jindřichově Hradci spokojeni, a to pomocí dotazníkového šetření. Výstupem by mělo být nejen všeobecné zjištění o spokojenosti členů s kvalitou služeb, ale taktéž by měl výsledek poskytnout podněty ke zlepšení budou-cích činností a aktivit.
Keywords: Hospodářská komora; výzkum spokojenosti; spokojenost členů
Thesis title: Satisfaction of members of the Regional Office of the Chamber of Commerce in Jindřichův Hradec with its activity
Author: Hejduková, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Závodný Pospíšil, Jan
Opponents: Fiala, Roman
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis deal with theme of the Chamber of Commerce of Czech Republic and members satisfaction of the Regional Office of Jihočeská Chamber of Commerce with its activities. The Chamber of Commerce of Czech Republic is significant factor in business area. It holds office of intermediary and negotiating authority between entrepreneurials and state authorities and other firms. The aim of the work is to find out how much are members of Regional Office of the Chamber of Commerce in Jindřichův Hradec satisfied with activities (counseling, seminars offer, the level of communication, amount of membership fees, ...) by the questionnaire survey.The output of thesis should be not only general finding about the member satisfaction with the quality of services but also should provide suggestions for improvement other activities.
Keywords: Member satisfaction; The Chamber of Commerce; Satisfaction survey

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 3. 2018
Date of submission: 24. 4. 2019
Date of defense: 31. 5. 2019
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/65576/podrobnosti

Files for download

    Last update: