Proposal for the development of channel marketing in the company ASUS

Thesis title: Návrh rozvoje channel marketingu ve společnosti ASUS
Author: Brabcová, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Karlíček, Miroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá channel marketingovou strategií společnosti ASUS, předního výrobce notebooků. Channel marketing se zabývá distribucí produktu od výrobce ke konečnému zákazníkovi, resp. motivací a podporou prodeje distribučních mezičlánků. Na základně podrobné analýzy IT trhu, distribučních kanálů, spotřebitelů a konkurence a na základě analýzy současného systému channel marketingu společnosti ASUS, je připraven nový návrh channel marketingové strategie.
Keywords: konkurence na trhu IT; spotřebitelské chování na trhu IT; charakteristika konečných uživatelů; distribuční kanály; Analýza IT trhu
Thesis title: Proposal for the development of channel marketing in the company ASUS
Author: Brabcová, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Karlíček, Miroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: -
Author: Brabcová, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Karlíček, Miroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 6. 2008
Date of submission: 25. 6. 2008
Date of defense: 10. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/10101/podrobnosti

Files for download

    Last update: