Marketing strategy of international draughts for visually impaired players

Thesis title: Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené
Author: Dušková, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sadílek, Tomáš
Opponents: Hradský, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené. Podrobně popisuje problematiku mezinárodní dámy jako sportu a zapojení zrakově postižených hráčů. K vytvoření marketingové strategie jsou použity metody analýza klíčových kompetencí, analýza budoucích scénářů a SWOT analýza.
Keywords: Marketingová strategie; Marketingový mix; Mezinárodní dáma
Thesis title: Marketing strategy of international draughts for visually impaired players
Author: Dušková, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sadílek, Tomáš
Opponents: Hradský, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis deals with the proposal of marketing strategy of international draughts for visually impaired. It contains more detailed description of international draugts as a sport and involvement of visually impaired players. Core competencies analysis, Analysis of future scenarios and SWOT analysis are used in order to propose the marketing strategy.
Keywords: Marketing strategy; Marketing mix; International draughts

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 9. 2018
Date of submission: 26. 4. 2019
Date of defense: 10. 6. 2019
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/67004/podrobnosti

Files for download

    Last update: