Analysis of customers' satisfaction with the visit of an entertainment center

Thesis title: Analýza spokojenosti zákazníků s návštěvou zábavního centra
Author: Svátek, Michal
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sadílek, Tomáš
Opponents: Hinčica, Vít
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Analýza spokojenosti zákazníků s návštěvou zábavního centra se zabývá hodnocením kvality jednotlivých poskytovaných služeb zábavního centra. Teoretická část má za úkol představit marketingový mix a způsoby měření spokojenosti zákazníků. V praktické části je představeno vybrané zábavní centrum, metodika výzkumu a samotná analýza dat. Šetření je prováděno formou dotazníku, což je i zdroj informací pro analýzu kvality poskytovaných služeb. Z výsledků šetření jsou pak vyvozeny návrhy a doporučení pro zlepšení.
Keywords: marketing služeb; dotazníkové šetření; spokojenost zákazníků
Thesis title: Analysis of customers' satisfaction with the visit of an entertainment center
Author: Svátek, Michal
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sadílek, Tomáš
Opponents: Hinčica, Vít
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelors work called Analysis of customers' satisfaction with the visit of an entertainment center deals with the quality evaluation of individual services provided by the entertainment center. The theoretical part introduces the term marketing mix and the methods of measuring the customer’s satisfaction. In the practical part, a chosen entertainment center and the research methodology are introduced including the analysis of the data. This research is made in a form of a questionnaire, which is also a source of information for the analysis of quality of provided services. As an outcome of this research suggestions and recommendations for the improvement are suggested to the entertainment center.
Keywords: customers' satisfaction; marketing of services; questionnaire survey

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 9. 2018
Date of submission: 26. 4. 2019
Date of defense: 10. 6. 2019
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/66950/podrobnosti

Files for download

    Last update: