International marketing strategy of the firm Stem Cell Pro

Thesis title: Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro
Author: Oudová, Veronika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Přikrylová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
Keywords: -
Thesis title: International marketing strategy of the firm Stem Cell Pro
Author: Oudová, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Přikrylová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: International marketing strategy of the firm Stem Cell Pro
Author: Oudová, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Přikrylová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 6. 2008
Date of submission: 26. 6. 2008
Date of defense: 8. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/10143/podrobnosti

Files for download

    Last update: