Success of Marketing Tactical Tools in the Video Game Industry: Example Given on the Game Developer Studio of Warhorse Studios

Thesis title: Úspešnosť marketingových nástrojov vo videohernom priemysle: Príklad na vývojárskom štúdiu Warhorse Studios
Author: Marková, Kamila
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Tahal, Radek
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie marketingových nástrojov využitých českým vývojárskym štúdiom Warhorse Studios pri vývoji a vydaní herného titulu Kingdom Come:Deliverance. V teoretickej časti je popísaný proces vývoja videohier a jednotlivé marketingové nástroje využívané vo videohernom priemysle. Náplňou praktickej časti je výpočet čistej marketingovej kontribúcie, kvalitatívny výskum, uskutočnený metódou pološtruktúrovaných rozhovorov, ohľadom zdrojov informácií z daného odvetvia a spôsoboch, akým sa dozvedeli o skúmanom hernom titule a zhodnotenie efektivity jednotlivých marketingových nástrojov. Najúčinnejším nástrojom sa stali PR aktivity a účasť herných štúdií na konferenciách spoločne s využitím influencerov. Praktická časť zahŕňa aj kvantitatívny výskum, kde metódou viacnásobnej lineárnej regresie bol zisťovaný vzťah medzi počtom predaných herných kópií a počtom sledovateľov na sociálnych sieťach, ktorý bol nájdený.
Keywords: marketingové nástroje; videoherný priemysel; marketing počítačových hier; Warhorse Studios
Thesis title: Úspěšnost marketingových nástrojů ve videoherním průmyslu: Příklad na vývojářském studii Warhorse Studios
Author: Marková, Kamila
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Tahal, Radek
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingových nástrojů využitých českým vývojářským studiem Warhorse Studios při vývoji a vydání herního titulu Kingdom Come: Deliverance. V teoretické části je popsán proces vývoje videoher a jednotlivé marketingové nástroje využívané ve videoherním průmyslu. Náplní praktické části je výpočet čisté marketingové kontribuce, kvalitativní výzkum, provedený metodou polostrukturovaných rozhovorů ohledně zdrojů informací z daného odvětví a způsobech, jakým se dozvěděli o zkoumaném herním titulu a zhodnocení efektivity jednotlivých marketingových nástrojů. Nejúčinnějším nástrojem se staly PR aktivity a účast herních studií na konferencích společně s využitím influencerů. Praktická část zahrnuje i kvantitativní výzkum, kde metodou vícenásobné lineární regrese byl zjišťován vztah mezi počtem prodaných herních kopií a počtem sledovatelů na sociálních sítích, který byl nalezen.
Keywords: videoherní průmysl; marketingové nástroje; marketing počítačových her; Warhorse Studios
Thesis title: Success of Marketing Tactical Tools in the Video Game Industry: Example Given on the Game Developer Studio of Warhorse Studios
Author: Marková, Kamila
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Tahal, Radek
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of Master’s Thesis is to evaluate marketing tools utilised by the Czech game developer studio Warhorse Studios during the development and publishing the video game of Kingdom Come: Deliverance. The theoretical part of the thesis depicts the process of game development and discusses the marketing tools typical for the video game industry. The practical part shows how the net marketing contribution in this industry can be calculated. The evaluation of the tools used and the conducted qualitative research in the form of semistructured interviews helped reveal that the most effective ways are PR activities and attendance at conferences together with the use of influencers. In the practical part of the thesis there also is a quantitative research, which determines the correlation between the number of copies sold and the number of followers on social media using the method of multiple linear regression.
Keywords: marketing tools; video game industry; video game marketing; Warhorse Studios

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 1. 2019
Date of submission: 30. 4. 2019
Date of defense: 18. 6. 2019
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/68384/podrobnosti

Files for download

    Last update: