The Czech market potential for mobile marketing 2008-2010

Thesis title: Potenciál českého trhu pro mobilní marketing v letech 2008?2010
Author: Janečka, Petr
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Vasilenko, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje průběh vývoje na poli mobilního marketingu v České republice. Výchozím bodem je situace na internetovém trhu. Práce se věnuje třem hlavním oblastem mobilního marketingu. Mobilnímu vyhledávání, sponzorovaným službám a bannerové reklamě v mobilu. Pro každou z oblastí je stanoven finanční přínos mobilního marketingu v závislosti na dostupných datech. Součástí kapitol je vyzdvižení výhod jednotlivých přístupů včetně rad a doporučení pro příslušné subjekty hodnotového řetězce mobilního marketingu.
Keywords: online marketing; reklama v mobilu; mobilní služby; e-marketing; mobilní marketing
Thesis title: The Czech market potential for mobile marketing 2008-2010
Author: Janečka, Petr
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Vasilenko, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: The Czech market potential for mobile marketing 2008-2010
Author: Janečka, Petr
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Vasilenko, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 6. 2008
Date of submission: 30. 6. 2008
Date of defense: 1. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/10215/podrobnosti

Files for download

    Last update: