Marketing comnunication of the brand APOGEO

Thesis title: Marketingová komunikace značky APOGEO
Author: Karlíčková, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Polanská, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.
Keywords: komerční komunikace; marketingová komunikace; trh služeb B-to-B
Thesis title: Marketing comnunication of the brand APOGEO
Author: Karlíčková, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Polanská, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
The first part of the work is given to theory about marketing, marketing communication and commercial comunications. The next part is about APOGEO Group, its marketing comunication during the year 2008. The last part of this work analyzes marketing communicaion of the APOGEO Group and gives some recommendations how to improve it.
Keywords: market of services B-to-B; commercial communication; marketing communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 11. 2008
Date of submission: 15. 1. 2009
Date of defense: 22. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16995/podrobnosti

Files for download

    Last update: