Use of e-tourism tools on the tourist destination website

Thesis title: Využívanie nástrojov e-turizmu na webových stránkach turistickej destinácie
Author: Ballová, Csilla
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Mattyašovská, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou vybraných nástrojov e-turizmu obsiahnutých na webových prezentáciách miest a ich zhodnotením s reálnou využiteľnosťou návštevníkmi. Sekundárnym cieľom je porovnanie výsledkov výskumu medzi jednotlivými vekovými skupinami návštevníkov. Úvod práce je zameraný na cestovný ruch od jeho histórie až po jeho súčasné trendy. Ďalšie dve kapitoly, v rámci teoretickej časti práce, sa venujú vybraným teoretickým definíciám aspektom v e-turizme a vybraným metódam marketingového výskumu a jeho kombináciám. Súčasťou praktickej časti práce je autorkina už spomenutá analýza webových prezentácii a ich porovnanie so skutočnou využiteľnosťou turistami. Zdrojom dát, potrebných k dopracovaniu sa k cieľom, je dotazníkové šetrenie podniknuté autorkou
Keywords: marketingový výskum; cestovný ruch; e-turizmus; nástroje e-turizmu; dotazníkové šetrenie
Thesis title: Využití nástrojů e-turismu na webových stránkách turistické destinace
Author: Ballová, Csilla
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Mattyašovská, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práce se zabývá analýzou vybraných nástrojů e-turismu obsažených na webových prezentacích měst a jejich zhodnocením s reálnou využitelností návštěvníky. Sekundárním cílem je porovnání výsledků výzkumu mezi jednotlivými věkovými skupinami návštěvníků. Úvod práce je zaměřen na cestovní ruch od jeho historie až po jeho současné trendy. Další dvě kapitoly, v rámci teoretické části práce, se věnují vybraným teoretickým definicím aspektem v e-turismu a vybraným metodám marketingového výzkumu a jeho kombinacím. Součástí praktické části práce je autorčina již zmíněná analýza webových prezentaci a jejich porovnání se skutečnou využitelností turisty. Zdrojem dat, potřebných k dopracování se k cílům, je dotazníkové šetření podniknuté autorkou.
Keywords: e-turismus; nástroje e-turismu; marketingový výzkum; dotazníkové šetření; cestovní ruch
Thesis title: Use of e-tourism tools on the tourist destination website
Author: Ballová, Csilla
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Mattyašovská, Jitka
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The thesis deals with the analysis of selected e-tourism tools contained on the web presentations of the cities and their evaluation with the real usability of visitors. The secondary objective is to compare the results of research among the different age groups of visitors. The introduction is focused on tourism from its history to its current trends. The next two chapters, in the theoretical part, deal with selected theoretical definitions of aspects in e-tourism and selected methods of marketing research and its combinations. Part of the practical part of the thesis is the author's analysis of web presentations and their comparison with real usability by tourists. The source of the data needed to reach the goals is the questionnaire survey undertaken by the author.
Keywords: tourism; e-tourism; e-tourism tools; marketing research; questionnaire survey

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 3. 2017
Date of submission: 28. 6. 2019
Date of defense: 23. 8. 2019
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/61437/podrobnosti

Files for download

    Last update: