Business Plan of the fishing Tackle Shop Risto 23

Thesis title: Podnikateľský plán rybárskych potrieb Risto 23
Author: Garančovský, René
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Küchler, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť biznis plánu maloobchodnej predajne rybárskych potrieb Risto 23 a pripraviť základ pre ďalšiu expanziu na trhu s rybárskymi potrebami. Teoretická časť objasňuje základné pojmy a vysvetľuje význam jednotlivých analýz. Metodologická časť je venovaná spôsobu akým sa vykonáva marketingový prieskum. V praktickej časti nájdeme konkrétne analýzy, vyhodnotenie prieskumu a finančné vyhotovenie projektu. Všetky vyššie zmienené nástroje viedli k otestovaniu realizovateľnosti tohto projektu.
Keywords: finančný plán; podnikateľský plán; maloobchodná predajňa
Thesis title: Podnikatelský plán rybářskych potřeb Risto 23
Author: Garančovský, René
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Küchler, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout byznys plán maloobchodní prodejny rybářských potřeb Risto 23 a připravit základ pro další expanzi na trhu s rybářskými potřebami. Teoretická část objasňuje základní pojmy a vysvětluje význam jednotlivých analýz. Metodologická část je věnovaná způsobu jakým se dělá marketingový průzkum. V praktické části najdeme konkrétní analýzy, vyhodnocení průzkumu a finanční vyhotovení projektu. Všechny dříve zmíněné nástroje vedli k otestování realizovatelnosti tohohle projektu.
Keywords: finanční plán; podnikatelský plán; maloobchodná prodejna
Thesis title: Business Plan of the fishing Tackle Shop Risto 23
Author: Garančovský, René
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Küchler, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of the master thesis´s is to design a business plan of the fishing retail store Risto 23 and prepare the position for the next expansion on the fishing tackle market. The theoretical part illustrates the basic concept and explains the meaning of every single analysis. The methodological part is dedicated to the process of how a marketing survey is conducted. Practical part consists of the particular analyses, the evaluation of the survey and the financial evaluation of the project. All instruments used were chosen to test the feasibility of this project.
Keywords: business plan; financial plan; retail store

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Entrepreneurship

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 12. 2018
Date of submission: 11. 12. 2019
Date of defense: 23. 1. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/68106/podrobnosti

Files for download

    Last update: