Brand repositioning in context of the changes in society

Thesis title: Repositioning značky v kontextu prebiehajúcich zmien v spoločnosti
Author: Ďurčanská, Martina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Ferenciová, Pavla
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Na repositioning značky sa môžeme dívať z rôznych hľadísk. Jedným z nich sú aj zmeny a trendy prebiehajúce v spoločnosti.
Keywords: značka; spoločnosť; repositioning
Thesis title: Repositioning značky v kontextu přebíhajících změn ve společnosti
Author: Ďurčanská, Martina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Ferenciová, Pavla
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Na repositioning značky se můžeme dívat z různych hledisek. Jedním z nich jsou i změny a trendy přebíhajíci ve spoločnosti.
Keywords: repositioning; společnost; značka
Thesis title: Brand repositioning in context of the changes in society
Author: Ďurčanská, Martina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Ferenciová, Pavla
Thesis language: Slovensky
Abstract:
There is a lot of possible points of view on the brand repositioning. One of them are the changes which take place in the society.
Keywords: society; brand; repositioning

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2008
Date of submission: 31. 1. 2009
Date of defense: 19. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17068/podrobnosti

Files for download

    Last update: