Communication strategy of the brand Herkules

Thesis title: Komunikační strategie značky Herkules
Author: Valdová, Viktorie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Hartl, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii značky Herkules, která spadá pod firmu Druchema. Pomocí analýz, průzkumů a dotazníkových šetření se práce snaží najít silná a slabá místa marketingové komunikace a navrhnout optimalizaci komunikační strategie.
Keywords: komunikační strategie; marketingová komunikace; Herkules; komerční komunikace; marketing; Druchema
Thesis title: Communication strategy of the brand Herkules
Author: Valdová, Viktorie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Hartl, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the communication strategy of the brand Herkules, which belongs to Druchema company. The thesis tries to find strenghts and weaknesses of the marketing communication by using analysis, research and survey and it tries to find optimal communication strategy.
Keywords: Druchema; communication strategy; marketing communication; Herkules; commercial communication; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 12. 2018
Date of submission: 21. 4. 2020
Date of defense: 27. 5. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/67977/podrobnosti

Files for download

    Last update: