Marketing communication of RS Café

Thesis title: Marketingová komunikace RS Café
Author: Sotonová, Adéla
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací RS Café a návrhy na její změnu. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá marketingovým mixem, zejména marketingovou komunikací. Druhá kapitola obsahuje přehled o situaci na trhu kávy ve světě a v České republice. Třetí kapitola je praktická a v rámci ní jsou zpracována data z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Cílem je navrhnout změny a doporučení pro marketingovou komunikaci RS Café a stručně zanalyzovat situaci na trhu kávy ve světě a v České republice. Poznatky z výzkumů jsou shrnuty a na základě nich jsou popsány jednotlivé návrhy a doporučení pro marketingovou komunikaci RS Café.
Keywords: marketingová komunikace; káva; marketingový mix; e-shop s kávou
Thesis title: Marketing communication of RS Café
Author: Sotonová, Adéla
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis topic is the marketing communication of RS Café and proposals for its change. The thesis is divided into three chapters. The first theoretical chapter describes marketing mix, especially marketing communication. The second chapter contains an overview of the situation on the coffee market in the world and in the Czech Republic. The third chapter is practical and within it are processed data from quantitative and qualitative researches. The aim is to propose changes and recommendations for the marketing communication of RS Café and to briefly analyze the situation on the coffee market in the world and in the Czech Republic. The findings from the researches are summarized and based on them, individual proposals and recommendations for marketing communication of RS Café are described.
Keywords: marketing communication; coffee; coffee e-shop; marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 1. 2019
Date of submission: 22. 4. 2020
Date of defense: 25. 5. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/68188/podrobnosti

Files for download

    Last update: