Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj

Thesis title: Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Author: Vánik, Filip
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V mojej záverečnej práci, ktorá má názov Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj som sa rozhodol zamerať na marketingovú stratégiu Volby sládkov. Výber tejto témy nie je náhodný, pretože budem vychádzať z pracovných skúseností nadobudnutých v spoločnosti Plzeňský Prazdroj na oddelení trade marketingu. Vďaka tomu som mal možnosť sa zapojiť do chodu programu Volba sládkov a vidieť čo všetko zahŕňa tvorba komunikačného mixu. Na základe analýzy marketingovej stratégie a trhu v Českej republike, bude mojím cieľom zhodnotiť súčasnú situáciu a navrhnúť opatrenia na zlepšenie marketingového mixu.
Keywords: Volba sládkov; Plzeňský Prazdroj a.s.; marketingová stratégia; marketingový mix
Thesis title: Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj
Author: Vánik, Filip
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
In my final bachelor thesis titled as "Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj," I have decided to focus on a marketing strategy of a program called "Brewers Choice." The choice of this topic is not a coincidence, since it is based on my professional experience acquired from a company Plzeňský Prazdroj in a department of trade marketing. Regarding this experience I had an opportunity to work for the program "Brewers Choice," and find out what marketing communication is about. Based on an analysis of a market and a marketing strategy, my main goal is to evaluate current situation and to propose innovations to enrich its marketing mix.
Keywords: Brewers Choice; Plzeňský Prazdroj; marketing strategy; marketing mix
Thesis title: Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Author: Vánik, Filip
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V mé závěrečné práci, která má název Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj, jsem se rozhodl zaměřit na marketingovou strategii Volby sládků. Výběr tohoto tématu není však náhodou, neboť jsem vycházel z pracovních zkušeností získaných právě ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a to konkrétně na oddělení trade marketing. Díky tomu jsem měl možnost zapojit se do program Volby sládků a detailně nahlédnout na tvorbu komunikačního mixu. Na základě analýzy marketingové strategie a trhu v České republice je mým cílem zhodnotit současnou situaci a navrhnout opatření na zlepšení marketingového mixu.
Keywords: Volba sládků; Plzeňský Prazdroj; marketingová stratégie; marketingový mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 9. 2019
Date of submission: 24. 4. 2020
Date of defense: 28. 5. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/70356/podrobnosti

Files for download

    Last update: