Sales concept and CSR of company Kofola a.s

Thesis title: Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR
Author: Smolková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Müller, Štěpán
Opponents: Procházka, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo charakterizovat obchodní koncept společnosti Kofola a.s. a zjistit, zda veřejnost tuto společnost vnímá jako společensky odpovědnou. Teoretická část se zabývá trhem nealkoholických nápojů v České republice a historií společnosti. Praktická část je věnována charakteristice obchodního konceptu společnosti, jejím CSR aktivitám a vlastnímu výzkumu.
Keywords: CSR; Kofola; obchodní koncept
Thesis title: Sales concept and CSR of company Kofola a.s
Author: Smolková, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Müller, Štěpán
Opponents: Procházka, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this master thesis is to characterise sales concept of company Kofola a.s. and analyse the perception of CSR activities of this company. The theoretical part focuses on the non-alcoholic-beverages market and history of the company. The main task of the practical part is to analyse the sales concept and to provide information about the CSR activities of the company and their perception by the public.
Keywords: sales concept; CSR; Kofola

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 2. 2019
Date of submission: 24. 4. 2020
Date of defense: 29. 5. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/68657/podrobnosti

Files for download

    Last update: