-

Thesis title: Marketingová strategie firmy Centropen a.s
Author: Pavlíková, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Pavezová, Iveta
Thesis language: Česky
Abstract:
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Keywords: cílové segmenty; cílové trhy; marketingový proces; strategie

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 6. 2008
Date of submission: 24. 6. 2008
Date of defense: 2. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/10082/podrobnosti

Files for download

    Last update: