-

Thesis title: Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Author: Bidlová, Karolína
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Nováček, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Keywords: změna výrobkového portfolia společnosti; charakteristika společnosti; proces vývoje nových výrobků; nový výrobek; marketingový mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 6. 2008
Date of submission: 14. 6. 2008
Date of defense: 2. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9963/podrobnosti

Files for download

    Last update: