Plan of sale of elevator communication product to the chosen countries of EU

Thesis title: Plán prodeje výtahového komunikátoru do vybraných zemí EU
Author: Mansfeld, David
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Tyl, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato prace predstavuje společnost 2N Telekomunikace a.s. a popisuje její strategii při vstupu na vybrané trhy Evropské Unie v výtahovým komunikátorem. Součástí je teoretický přístup, který přibližuje činnosti, které jsou obvyklé se vstupem podniků na mezinárodní trhy. Poznatky z této části jsou využity v praktickém popisu kroků, které učinila firma 2N, když na zahraniční trhy vstupovala.
Keywords: malé a střední podniky; telekomunikace; mezinárodní marketing
Thesis title: Plan of sale of elevator communication product to the chosen countries of EU
Author: Mansfeld, David
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Tyl, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis presents 2N Telekomunikace a.s. company and describes its strategy when entering chosen countries of European Union with lift communicator. Part of this work provides theoretical view, which focuses on steps that are usual when companies enter international markets. Knowledge from this part of thesis is used in practical approach of 2N company that entered these foreign markets.
Keywords: SME; international marketing; telecommunications

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 4. 2008
Date of submission: 19. 12. 2008
Date of defense: 26. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16817/podrobnosti

Files for download

    Last update: