Pay-per-Click advertising strategy proposal for Adriana Fashion company

Thesis title: Návrh stratégie PPC reklamy pre firmu Adriana Fashion
Author: Capko, Denis
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie novej stratégie pre nový produkt a optimalizáciu marketingovej stratégie pre už zavedenú službu u firmy „Adriana Fashion“. Firma poskytuje službu kurzov šitia, ktorú chce zdigitalizovať do online formy. V teoretickej časti práce budú popísané výhody online propagácie tejto služby ako aj metódy, ktoré budú využité v praktickej časti práce. Praktická časť sa bude zameriavať na ciele firmy, konkurenčnú výhodu a samotný popis stratégie, ktorá bude následne aplikovaná a reportovaná. V závere práce sú zhrnuté zistenia z analýzy a odporučenie do budúcnosti.
Keywords: Lead generation; online marketing; Pay-per-click advertising
Thesis title: Pay-per-Click advertising strategy proposal for Adriana Fashion company
Author: Capko, Denis
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Aim of the Bachelor’s Thesis is to optimize the current PPC strategy of an already established service of the company as well as creating a new PPC strategy for the new, digitalized product that is about to launch. The company is providing services in the fashion niche – sewing courses, which are in the process of digitalization. The Theoretical part of the Thesis is about describing the benefits of online advertising as well as methods, that are carried out in the practical part of the Thesis. The practical part is aiming to describe the goals of the company, its competitive advantage as well as the exact description of the strategy, that was carried out. The conclusion includes the findings of the analysis as well as recommendations for the future.
Keywords: Online marketing; Pay-per-click advertising; Lead generation
Thesis title: Návrh strategie PPC reklamy pro firmu Adriana Fashion
Author: Capko, Denis
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření nové strategie pro nový produkt a optimalizaci marketingové strategie pro již zavedenou službu u firmy "Adriana Fashion". Firma poskytuje službu ve formě kurzů šití, kterou chce digitalizovat do online formy. V teoretické části práce budou popsány výhody online propagace této služby stejně tak jako metody, které budou využity v praktické části práce. Praktická část bude zaměřena na cíle firmy, konkurenční výhodu a samotný popis strategie, která bude následně aplikována. V závěru práce jsou shrnuty jednotlivá zjištění z analýzy a doporučení do budoucna.
Keywords: Pay-per-click advertising; Lead generation; Online marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Entrepreneurship

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 1. 2020
Date of submission: 12. 5. 2020
Date of defense: 28. 5. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/73266/podrobnosti

Files for download

    Last update: