On-line marketing strategy of brand NORON

Thesis title: On-line marketingová strategie značky NORON
Author: Dudová, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Kůsová, Daniela
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce je prakticky orientovaná na konkrétní podnikatelský projekt e-shopu Noron. Práce se zaměřuje na praktické využití on-line marketingových nástrojů pro strategii e-shopu Noron a popisuje možnosti jejich využití. Cílem práce je na základě provedených analýz zhodnotit vybrané marketingové aktivity e-shopu. V praktické části práce byly navrženy kampaně a provedena jejich analýza a na závěr byla zhodnocena jejich účinnost a využitelnost. To pomohlo navrhnout doporučení pro další období. Tyto výsledky pomohou e-shopu efektivně využít omezený marketingový rozpočet při penetraci na trh.
Keywords: on-line marketing; on-line marketingové nástroje; on-line marketingová strategie; e-shop
Thesis title: On-line marketing strategy of brand NORON
Author: Dudová, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Kůsová, Daniela
Thesis language: Česky
Abstract:
Bachelor thesis is practically oriented on particular business project of e-shop Noron. The work focuses on practical usage of on-line marketing tools for marketing strategy of e-shop Noron and it describes possibilities of using these tools. The main goal of this work is based on performed analysis to evaluate selected marketing activities of e-shop. Within this work in practical part there were suggested and analysed campaigns and in conclusion they were evaluated for its effectiveness and applicability. It helped suggest recommendation for next period. These results may help e-shop effectively use limited marketing budget while penetrating the market.
Keywords: Online Marketing Tools; Marketing Strategy; E-shop; Online Marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 10. 2018
Date of submission: 12. 5. 2020
Date of defense: 27. 5. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/65179/podrobnosti

Files for download

    Last update: