Marketing strategy for E-commerce

Thesis title: Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Author: Klega, Ondřej
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Kasan, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Keywords: marketingový mix; marketingová strategie; e-komerce
Thesis title: Marketing strategy for E-commerce
Author: Klega, Ondřej
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Kasan, Ondřej
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
Keywords: e-commerce; marketing strategy; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 4. 2008
Date of submission: 15. 12. 2008
Date of defense: 4. 2. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/15225/podrobnosti

Files for download

    Last update: