Proposal marketing strategy for company Wondersis s.r.o

Thesis title: Návrh marketingové strategie pro společnost Wondersis s.r.o
Author: Tran, Thuy Trang
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá společností Wondersis, která na český trh dováží korejskou kosmetiku. Hlavním cílem práce je pro tuto společnost navrhnout vhodnou marketingovou strategii. Práce je tvořena dvěma částmi, první část je zaměřena na teoretické znalosti, kde autorka popisuje jednotlivé oblasti marketingu. Poznatky z první část jsou použity pro analyzování marketingu ve společnosti Wondersis, a to zejména prostředí podniku a jeho marketingového mixu. Vlastní výzkum je tvořen kvalitativní i kvantitativní složkou. Na základě výsledků marketingové analýzy společnosti a empirického výzkumu byly společnosti Wondersis doporučeny návrhy ke zlepšení.
Keywords: sociální média; reklama; marketingový mix; marketingová strategie; digitální marketing
Thesis title: Proposal marketing strategy for company Wondersis s.r.o
Author: Tran, Thuy Trang
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mareš, Jan
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis deals with the company Wondersis, which imports Korean cosmetics to the Czech market. The main goal of this work is to design suitable marketing strategies for the company. The work consists of two parts, the first part is focused on theoretical knowledge, where the author describes the various areas of marketing. The findings from the first part are used to analyze marketing in the company Wondersis and to analyze the business environment, marketing mix. Empricical research consists of qualitative and quantitative methods. On the basis of outcomes of the analysis empirical research author wil recommend suggestions for improvement for Wondersis company.
Keywords: digital marketing; marketing mix; social media; advertising; marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Entrepreneurship

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 11. 2019
Date of submission: 25. 8. 2020
Date of defense: 9. 9. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/72308/podrobnosti

Files for download

    Last update: