Marketing in public services - Smart Prague

Thesis title: Marketing vo verejných službách – SMART Prague
Author: Lazoríková, Slavomíra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingu vo verejných službách. Cieľom práce je na príklade koncepcie Smart Prague, ktorá zastrešuje inovatívne verejné služby poskytované v Prahe, zanalyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu a prostredníctvom tejto analýzy a primárnych dát získaných z dotazníkového šetrenia navrhnúť odporúčania na zlepšenie komunikačnej stratégie koncepcie. Výstupom práce je práve množina odporúčaní, ako komunikáciu zlepšiť.
Keywords: Marketing; Verejné služby; Smart Prague
Thesis title: Marketing ve veřejných službách - SMART Prague
Author: Lazoríková, Slavomíra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve veřejných službách. Cílem práce je na příkladu koncepce Smart Prague, která zastřešuje inovativní veřejné služby poskytované v Praze, zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci a prostřednictvím této analýzy a primárních dat získaných z dotazníkového šetření navrhnout doporučení ke zlepšení komunikační strategie koncepce. Výstupem práce je právě množina doporučení, jak komunikaci zlepšit.
Keywords: Veřejné služby; Marketing; Smart Prague
Thesis title: Marketing in public services - Smart Prague
Author: Lazoríková, Slavomíra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing in the sector of public services. The aim of the work is to analyze the current marketing communication on the example of the Smart Prague concept, which covers innovative public services provided in Prague, and through this analysis and primary data obtained from the questionnaire survey to propose recommendations to improve its communication strategy. The output of the work is a set of recommendations on how to improve marketing communication of the concept.
Keywords: Public services; Marketing; Smart Prague

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 2. 2020
Date of submission: 16. 10. 2020
Date of defense: 19. 1. 2021
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/72652/podrobnosti

Files for download

    Last update: