Communication strategy of Deloitte

Thesis title: Komunikační strategie společnosti Deloitte
Author: Lomakina, Anastasia
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie společnosti Deloitte. Cílem této práce je navržení doporučení k aktuální komunikační strategie, která přispěje k efektivnějšímu dosažení marketingových a firemních cílů. Jako zvolená metoda pro dosažení stanoveného cíle je vybrána analýza nynější komunikační strategie dané firmy.
Keywords: komunikační strategie; Deloitte; marketingová komunikace
Thesis title: Communication strategy of Deloitte
Author: Lomakina, Anastasia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Matysová, Kamila
Thesis language: Česky
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the communication strategy of Deloitte. The aim of this work is to propose recommendations for the current communication strategy, which will contribute to a more effective achievement of marketing and corporate goals. The analysis of the current communication strategy of the given company is chosen as the method for achieving the set goal.
Keywords: communication strategy; Deloitte; marketing communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 2. 2020
Date of submission: 27. 11. 2020
Date of defense: 19. 1. 2021
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/72624/podrobnosti

Files for download

    Last update: