Marketing orientation of charity fundraising

Thesis title: Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Author: Macháčková, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce pojednává o fundraisingu neziskových organizací. Zaměřuje se především na stránku komunikace a strategie fundraisingu. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy použivánými ve fundraisingu, dále popisuje metody a nástroje fundraisingu. Praktická část se věnuje zhodnocení a srovnání australské charitativní organizace Anglicare Sydney a české charitativní organizaci ? Arcidiecézní charita Praha. V dipl. práci jsou popsány a zhodnoceny silné a slabé stránky kampaní a některých komunikačních materiálů. Autorka využívá vlastních zkušeností z odborné pracovní stáže v Anglicare Sydney a získáných poznatků z návštěv pracovníků Arcidiecézní charity Praha.
Keywords: dárce; filantropie; direct mail; komunikační mix; Anglicare; Arcidiecézní charita Praha; dobročinná organizace; fundraising
Thesis title: Marketing orientation of charity fundraising
Author: Macháčková, Hana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 9. 2006
Date of submission: 7. 9. 2006
Date of defense: 12. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3812/podrobnosti

Files for download

    Last update: