Online marketing of the APOGEO Group

Thesis title: Online marketing skupiny APOGEO
Author: Sabolová, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Čermáková, Elvíra
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť konkrétne odporúčania pre zvýšenie efektivity online marketingovej stratégie spoločnosti APOGEO Group. Začiatok práce sa venuje primárne na definovanie online marketingu a nástrojov, ktoré sa najčastejšie v tomto prostredí využívajú. Odporúčania budú navrhnuté na základe podrobnej analýzy vybraných online marketingových nástrojov, čo predstavuje hlavný prínos tejto práce. V tomto prípade sa jedná o analýzu sociálnych sieti, webových stránok, PPC reklám, SEO a analýza e-mailového marketingu vybranej spoločnosti.
Keywords: Online marketing; sociálne siete; PPC reklamy; SEO; online marketingová stratégia; e-mailing; obsahový marketing
Thesis title: Online marketing skupiny APOGEO
Author: Sabolová, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Čermáková, Elvíra
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní doporučení pro zvýšení efektivity online marketingové strategie společnosti APOGEO Group. Začátek práce je věnován především definici online marketingu a nástrojům, které se v tomto prostředí nejčastěji využívají. Na základě podrobné analýzy vybraných online marketingových nástrojů budou navržena doporučení, která představují hlavní přínos této práce. V tomto případě se jedná o analýzu sociálních sítí, webových stránek, PPC reklam, SEO a analýzu e-mailového marketingu vybrané společnosti.
Keywords: Online marketing; online marketingová strategie; sociální sítě; PPC reklamy; SEO; e-mailing; obsahový marketing
Thesis title: Online marketing of the APOGEO Group
Author: Sabolová, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Čermáková, Elvíra
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This bachelor thesis aims to propose specific recommendations to increase the effectiveness of APOGEO Group's online marketing strategy. The beginning of the thesis is primarily devoted to defining online marketing and the tools that are most commonly used in this environment. Recommendations will be proposed based on a detailed analysis of the selected online marketing tools, which represents the main contribution of this thesis. In this case, it involves the analysis of social media, websites, PPC ads, SEO, and analysis of email marketing of the selected company.
Keywords: online marketing strategy; social media; PPC ads; content marketing; Online marketing; SEO; emailing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 9. 2020
Date of submission: 29. 4. 2021
Date of defense: 2. 6. 2021
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/74266/podrobnosti

Files for download

    Last update: